۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

سزاي خلبان ناراضي از سپاه: اعدام پنهان و در خفا!

خلبان ناراضي سپاه، اعدام شد! + متن ارسالي يك پرسنل سپاه

خلبان سپاهی ناراضی مخفیانه در ۲۶ دیماه كشته شد. این مطلبی است که دقایقی قبل توسط یکی از پرسنل میهن دوست پایگاه هوایی سپاه در شیراز به دستمان رسید. متن ارسالی بدین شرح است :

بسم رب الشهداء والصدیقین
انالله و انا الیه راجعون
همزمان با اعدام چندین نفر از سارقان و اشرار در روز ۲۶ دیماه ۱۳۹۰ در شیراز، با خبر شدیم که در کمال تعجب و ناباوری یکی از خلبانان مذهبی، متدین ، صدیق، فهمیده و بسیار محترم پایگاه هوایی سپاه در شیراز نیز همزمان با این افراد با استفاده از شرایط خبری و در خفا (در زندان شیراز) به دار آویخته شده است.
ما، پرسنل جوان پایگاه هوایی سپاه در شیراز، به نمایندگی از سوی تمامی پرسنل، شهادت این اسوه تقوی و شهامت "شهید رحمت الله حیدری فرزند حسین" (اعلی الله مقامه الشریف) را به پیشگاه آقا امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، تمامی همکاران خلبان ایشان و خانواده محترمش تسلیت عرض می کنیم، و از خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و برای خلبانان سپاه پاسداران صبر آرزومندیم.
شهید رحمت الله حیدری از جمله خلبانان بسیار متبحر و دارای سوابق درخشان پرسنلی و دانشگاهی بود که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی با نتایج عالی ، پرواز را با جنگنده‌های سوخو آغاز کرد و هیچگاه از راه درخشان سرور و سالارش آقا امام حسین پا پیش نکشید و از سپاهیان راستین وطن اسلامی و عزیزمان ایران بود.
با اغتنام فرصت به همه جباران، غارتگران بیت المال و زورگویان حاکم بر ایران هشدار می دهیم که بدون شک روزی فرا خواهد رسید که ما پرسنل جوان و جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخصوص در پایگاههای هوایی سپاه و بویژه خلبانان جسور و شجاع سپاه که در عزای این نمونه ایمان و رشادت نشسته اند، با اقتدا به سرور و سالار جوانان کربلا حضرت علی اکبر انتقام خون این جوان پاک و آزاداندیش را از قاتلانش خواهیم گرفت.
- به امید آن روز
و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون
پایگاه هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - شیراز
۲۷ دیماه ۱۳۹۰ مصادف با ۲۳ صفر ۱۴۳۳

*****
اختلاف شدید در بین نیروهای سپاه پاسداران و موج استعفا در این نیرو
به گزارش یک منبع موثق و رابط ما از نیروهای سپاه ،پس ازقضایای اخیر و اعلام برنامه مانور نیروهای سپاه در خلیج فارس و تمرین بستن تنگه هرمز، تعداد زیادی از پرسنل معترض سپاه پاسداران از سمت خود استعفا داده اند و این موضوع یکی از معضلات اخیر این نیرو گشته است. خبرها در مورد اختلافات درونی نیروهای سپاه بعد از نوشتن مطلب سردار علایی در روزنامه اطلاعات و مخالفت و موافقت با آن از سوی رده‌های مختلف درونی سپاه ،نشان از شکاف عظیم در بین سپاهیان می دهد.

خبرگزاري آذربايجان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر